Blog Comments

  1. Станіслав's Avatar
    І іще таке. Як відомо, Михайло Саакашвілі вміє розмовляти українською. Трохи ламано, але краще ніж Азаров. Також досконало володіє англійською.

    Вахтанг Кіпіані (він визнає, що в нього вірменська домішка) розмовляє на чистій українській.

    Як відомо, вірменам будь-які іноземні мови даються достатньо легко. А отже обґрунтований висновок стає ще більш обґрунтованим - вірменська домішка робить грузин кращими, компенсує недоліки 100-відсоткових грузин.

    Хоча і самі питомі грузини є дещо різними (маються на увазі регіональні відмінності); є картвели і мергели. Є ще аджари, це близька до грузин нація (чи може особливий регіональний різновид грузин - важко розібрати).
  2. ssTAss's Avatar
    поминают его нетрадиционную сексуальную ориентацию.
    хто про що, а Ляшко про своє
  3. Станіслав's Avatar
    Хм... Може і є у Саакашвілі вірменська домішка. Через це відповідно і менталітет не повною мірою грузинський.

    До речі, Вахтанг Кіпіані (який є загалом грузин) визнав, що має і вірменську домішку. Це він сказав 15 грудня на своїй лекції в Краматорську.

    Тому можна зробити обґрунтоване припущення, що вірменська домішка робить грузин більш енергійними і менш консервативними.
  4. Al1's Avatar
    Кстати, индивидуального менталитета не бывает. Эта черта присуща группе, а не отдельной личности. Во всяком случае, Леви-Брюль, который придумал это понятие, употреблял его в отношении первобытных племён, которые он изучал.
  5. Al1's Avatar
    Так ведь с самого начала многие говорили, что корень его фамилии "Саак" (ср. Исааак) не грузинский, а армянский. И не весьма отдалённые предки его носили фамилию "Саакян". "Саакашвили" они начали называться в сталинские времена, когда партийное руководство республики всеми силами наращивало численность "титульной нации". Сталин очень хотел, чтобы Грузия была союзной республикой (после разделения Закавказской Федерации). Но ни по территории, ни по населению Грузия на союзную республику не тянула. Тогда к ней присоединили Абхазию, половину Осетии (не всю, иначе осетин бы в этой республике было больше, чем грузин), отрезали по большому району от Армении и от Азербайджана. А потом начали из всех делать грузинов...
    Кстати, когда Саакашвили был на взлёте политической карьеры, грузины очень возмущались, когда им говорили, что "Мишико" не грузин. Сейчас же они наперебой говорят о его армянском происхождении а также поминают его нетрадиционную сексуальную ориентацию. Не знаю, насколько последнее достоверно, может оное слово просто используется в качестве междометия. Одним словом, sic transit gloria mundi.
  6. Станіслав's Avatar
    Так, представники паразитичної "люмпен-буржуазії" мають підприємницький хист низької якості, який спонукає лише до рентної поведінки. Відповідно вони є ерзац-підприємцями.

    Очевидно що ми говоримо про одне й те саме, але різними словами. Ті кого називають невдалим терміном "люмпен-буржуазія", я називаю ерзац-підприємцями, рантьє, підприємцями з неякісним підприємницьким хистом або ж антисоціальними підприємцями.

    А підприємець (який би він не був, хоч і антисоціальний) - це вже не люмпен. Люмпен-пролетаріат - це чорнороб, некваліфікований робітник; в нього лише фізична робоча сила, немає особливої фахової кваліфікації і підприємницького хисту. Принаймні я так визначаю слово "люмпен".
    Оновлено 08.11.2012 о 18:40:18 від Станіслав
  7. Andrij's Avatar
    Повідомлення написав(ла) Станіслав
    І іще. Термін "люмпен-буржуазія" безглуздий. Чому саме - довго пояснювати. Якщо коротко, то якщо в них є якісь повноваження і своєрідний підприємницький хист, то це вже не люмпен.

    Стосовно інших "неустаканених" термінів. Я так зрозумів, що це терміни в яких немає чіткого визначення. От зовсім донедавна таким "неустаканеним" терміном був капітал. Але ті, хто ще не прочитав цю книгу ще не в курсі, що термін капітал вже "устаканено".
    Тоді і термін "люмпен- пролетаріат" - безглуздий
    А з чого Ти взяв , що представник люмпен-буржуазії має підприємницький хист ?

    Папік штовхнув закон чи якийсь нормативний акт , під це синуля створив фірмочку (навіть не конче щось робити ) і на рівному місці "бабло рубає".
    "Папірець" відмінять чи папулю відсунуть - і все гайки.

    А термін - це щось плану морської свинки
    Нічого спільного ж ні зі свинями а ні з морем не має.
    Оновлено 08.11.2012 о 12:11:26 від Andrij (Додав речення)
  8. Станіслав's Avatar
    І іще. Термін "люмпен-буржуазія" безглуздий. Чому саме - довго пояснювати. Якщо коротко, то якщо в них є якісь повноваження і своєрідний підприємницький хист, то це вже не люмпен.

    Стосовно інших "неустаканених" термінів. Я так зрозумів, що це терміни в яких немає чіткого визначення. От зовсім донедавна таким "неустаканеним" терміном був капітал. Але ті, хто ще не прочитав цю книгу ще не в курсі, що термін капітал вже "устаканено".
  9. Станіслав's Avatar
    Дуже стисло зміст подав , як на 300 сторінок
    Але цілком зрозуміло .
    Таке явище , як "люмпен-буржуазія" розглядав ?
    Термін ще не "устаканений" . Це "фірми", що паразитують на суспільстві завдяки спеціально пролобійованим законам. Це на жаль світова проблема , але в нас вона надзвичайно сильно поширена.
    Це є окремим випадком нерівноцінного обміну. Він досить докладно розглянутий.
    А стосовно змісту погоджуюсь.

    З М І С Т

    Від автора……………………………… ………

    Розділ 1. Економічна теорія. Загальний огляд ………
    1.Економічна теорія і її призначення ……………………
    2. Економічні закони……………………………… …………
    3. Складові Економічної теорії………………………………

    Розділ 2. Людські потреби………………….………… ……
    1. Класифікація людських потреб……….…………………
    2. Класифікація споживчих благ…………...………………
    3. Закономірності попиту на споживчі блага….………
    4. Виробництво як єдине джерело споживчих благ…

    Розділ 3. Чинники виробництва…..………………….
    1. Сім чинників виробництва……………………… ……
    2. Характеристика чинників виробництва……………
    3. Підприємці і підприємства ………………………………
    4. Теорія вартості ………………………………………… …
    5. Теорія капіталу і ресурсів…………………………… …
    6. Рента і підприємницький прибуток………………………
    7. Різновиди підприємницької діяльності …………………
    8. Прийняття раціональних економічних рішень ………
    9. Приклади прийняття економічних рішень ……………
    10. Суперечність між капіталом і ресурсами ……………

    Розділ 4. Соціально-економічна система….………………
    1. Основні принципи функціонування економіки………
    2. Ринкова економіка і державне регулювання ………
    3. Справедливість розподілу багатства………
    4. Нерівноцінний обмін………………………………
    5. Інструменти впливу держави і громадян на розподіл доходів
    і розвиток економіки ………………………………
    6. Конкуренція і монополія…………………………
    7. Чотири різновиди економічних відносин……
    8. Оподаткування ………………………………
    9. Ціна підприємливості і повноважень ………
    10. Різновиди регульованого ринку …
    11. Національні економічні моделі …
    12. Теорія політичної еліти ………
    13. Народний капіталізм …

    Глосарій…………………………

    Література ……………………


    Стосовно бібліографії. Її публікація дуже мало що дасть.
  10. Al1's Avatar
    Повідомлення написав(ла) Станіслав
    В бібліографії 45 найменувань.
    Хотелось бы поподробнее. По тому, какие источники Вы использовали, можно многое сказать о книге.
  11. Andrij's Avatar
    Дуже стисло зміст подав , як на 300 сторінок
    Але цілком зрозуміло .
    Таке явище , як "люмпен-буржуазія" розглядав ?
    Термін ще не "устаканений" . Це "фірми", що паразитують на суспільстві завдяки спеціально пролобійованим законам. Це на жаль світова проблема , але в нас вона надзвичайно сильно поширена.
  12. Станіслав's Avatar
    Ще стосовно Броделя зі статті у Вікіпедії
    В даній праці автор наголошує на тому, що: «Першочерговим завданням сьогодні є зближення соціальних наук». При цьому необхідно, аби зближення соціальних наук було повним, без віддання переваги якійсь окремій науці. Науковці не повинні націлювати свою діяльність на пошук кордонів, що відділяли б одну науку від іншої, їхньою метою має бути пошук теоретичних орієнтирів, які б вказували шлях до спільних досліджень та проблем, які могли б їх зблизити
    Моя "Економічна теорія" якраз відповідає на ці гносеологічні запити, оскільки тісно переплетена з психологією, політологією і соціологією.
  13. Станіслав's Avatar
    Загалом 300 сторінок.

    Зміст

    Від автора
    Розділ 1. Економічна теорія. Загальний огляд.
    Розділ 2. Людські потреби.
    Розділ 3. Чинники виробництва.
    Розділ 4. Соціально-економічна система.
    Глосарій
    Література

    В бібліографії 45 найменувань.

    Стосовно напрямку досліджень Броделя. Якраз динаміці розвитку економіки присвячено поки-що не дописаний другий том.
  14. Al1's Avatar
    А можно вывесить содержание и библиографию?
  15. Andrij's Avatar
    Повідомлення написав(ла) Станіслав
    Другий (він же останній) том в 2013 році.

    Хто такий Бродель?
    Та один з гуру в цій області

    Прочитав його "Матеріальна цивілізація, економіка і капіталізм XV–XVIII століття" -
    дуже багато речей для себе прояснив.
  16. Станіслав's Avatar
    Другий (він же останній) том в 2013 році.

    Хто такий Бродель?
  17. Andrij's Avatar
    Діло Броделя вирішив продовжити ;)
    Тема дуже цікава.
    Коли наступні томи плануються?
  18. Станіслав's Avatar
    Був сьогодні у Львові. А отже цю книжку можна придбати у Львові в трьох місцях:

    1. Книгарня на проспекті Свободи, 6/8.
    2. Книгарня на проспекті Свободи, 16 (приміщення школи № 62).
    3. Книгарня «Книжкова криївка». Площа Ринок, 31.
  19. Al1's Avatar
    Повідомлення написав(ла) Redvisitor
    Яка всраку революц1я ? П1сля того як помаранчев1 всрались у 2004 роц1 н1хто за нашими продажними опозиц1онерами не п1де. Кр1м того такий майдан то комерц1йний проект, треба сотн1 м1льйон1в мертвих президент1в, щоб знов щось таке зробити.
    Если будет надо, мёртвых президентов для госдепа напечатают. Только вот пока что никому этого не надо, кроме украинской оппозиции. Впрочем, для неё, я вижу, важен сам процесс, а не результат.
  20. Станіслав's Avatar
    Наступний Майдан (інакше кажучи Третя революція) відрізнятиметься від Майдану 2004 року (Другої революції) більшим прагматизмом і значно більш чіткими програмовими вимогами.
  21. Redvisitor's Avatar
    Яка всраку революц1я ? П1сля того як помаранчев1 всрались у 2004 роц1 н1хто за нашими продажними опозиц1онерами не п1де. Кр1м того такий майдан то комерц1йний проект, треба сотн1 м1льйон1в мертвих президент1в, щоб знов щось таке зробити.
  22. Станіслав's Avatar
    Можна. По-перше автор не я.

    Стосовно моєї думки, то чітка ПРОГРАМА (тобто чіткий план дій що саме робити після Януковича) - це чинник, який прискорить Третю революцію і спрямує її в конструктивне русло.
  23. Matrix's Avatar
    Станіслав, а можна коротко і по суті?
  24. Al1's Avatar
    В любом случае, хватит до Армагеддона. А ещё и уголь есть, его точно лет на 200 хватит, только придётся технологии менять.
  25. Станіслав's Avatar
    А ось за тим же посиланням достовірна інформація.

    Специалисты энергетической компании BP подсчитали, что при мировых доказанных запасах нефти в 1 383,2 млрд баррелей, нефти хватит на 46 лет, при существующем уровне добычи и потребления топлива Природного газа в мире хватит на 59 лет если мировые запасы и объемы добычи сохранятся на уровне 2010 г.
  26. Станіслав's Avatar
    Ну то да, лише на 20 років - маячня. Я ж просто процитував статтю.
    Анн-Софи Корбо заявила, что запасов газа в мире может быть вдвое больше, чем предполагалось ранее.

    Как передает BBC News, по ее словам, этих запасов миру должно хватить на 250 лет.
    А может и не бьіть.
    главной причиной повышения оценки резервов является неконвенционный газ, в частности, сланцевый и газ угольных пластов.
    Місця видобутку сланцевого газу - екологічна катастрофа, бо застосовується гідророзрив пласта.

    Що стосується моєї думки (читав кілька років тому), то за нинішніх темпів видобутку нафти і газу доцільні їх родовища вичерпаються в середині або другій половині цього століття.
  27. Al1's Avatar
    Бред. Откуда цифра 20 лет?
    Эксперты подсчитали, на сколько лет хватит мировых запасов газа
    Старший эксперт по газу Международного энергетического агентства (IEA) Анн-Софи Корбо заявила, что запасов газа в мире может быть вдвое больше, чем предполагалось ранее.
    Как передает BBC News, по ее словам, этих запасов миру должно хватить на 250 лет.
    Так, по оценке Корбо, общий объем запасов газа на планете составляет 920 триллионов кубометров. Это в 300 раз больше нынешнего годового спроса на топливо.
    Мы не используем и то, что есть, поскольку грядёт Армагеддон. В 2033 году, говорят.
  28. Станіслав's Avatar
    Там різних автономних каналізацій валом.
  29. chulya's Avatar
    Та що зліва, автономна каналізація, теж зацікавила. Є до неї якийсь опис?
  30. Станіслав's Avatar
    Тут також на основі досвіду Першої світової війни.
  31. Al1's Avatar
    Донцов здесь не оригинален, до него аналогичные мысли высказывал, к примеру,Фридрих Ницше. Но к чему это написано? Какой вывод должен сделать для себя читатель этого блога?
  32. Andrij's Avatar
    В українські над морем ширяють мартини ( по російському - чайка ) , а над суходолом чайки.
  33. demiudg's Avatar
    гг) я чомусь думаю, що і без "ріквестів" вони б замутили того дудля)
    але за старання - фалю))
  34. nazar_ko's Avatar
    позитивно, і насправді приємно
  35. Валентин's Avatar
    І тебе=)
  36. Станіслав's Avatar
    Урааааааааааа !!! Український дудл таки єєєєєєєєєєє !!!

    http://www.google.com.ua/

    Вітаю всіх з Днем Незалежності !!!!!!!!!!!!!!
  37. Валентин's Avatar
    Кинув=)
  38. Станіслав's Avatar
    Якраз оцей "клапоть" має найбільше смислове навантаження. Не зрозумів і закиду щодо слова "чайка".

    І до речі переклад з англійської мій (з частковою орієнтацією на російський переклад). І в Річарда Баха така англійська мова, що з неї важко перекладати дослівно.
  39. kolobok's Avatar
    класна повість
    але даний клапоть сам по собі беззмістовний
    ну і націоналісти мали б знати, що насправді не "чайка"
  40. Станіслав's Avatar
    Аль, мій череп хоч і явно не бархіцефальний, скоріше за все мезоцефальний (середній) але то не настільки принципове питання.
    Я кажу не про фізичні параметри, а про національне почуття як рушійну силу для здійснення прориву в соціально-економічному розвитку.
  41. Al1's Avatar
    Повідомлення написав(ла) Станіслав
    Але це не принципове питання, головне що ідентифікує він себе як українець. От в мене однозначно є польська домішка і можливо навіть російська. Але я з цього трагедії не роблю і ідентифікую себе як українець.
    А если Ваши кореша начнут черепа мерить и Ваш не пройдёт по параметрам?
  42. Станіслав's Avatar
    Наскільки мені відомо, Донцов наполовину українець (по матері), а наполовину росіянин (по батьку). Але це не принципове питання, головне що ідентифікує він себе як українець. От в мене однозначно є польська домішка і можливо навіть російська. Але я з цього трагедії не роблю і ідентифікую себе як українець.
    загалом книга, при всій своїй позитивній спрямованості, не читабельна
    А що стосується мого сприйняття, то як на мене "Націоналізм" читабельний. І до речі, якби не ця книга, то С. А. Бандера не був би таким націоналістом, яким був. Тобто, я помітив там уривки, якими керувався С. Бандера (видно з його діяльності).
  43. Rika's Avatar
    Донцов відкидає підходи Драгоманова, називаючи їх «провансальство»
    я б то назвала троха не так - більшу частину книги Донцов тільки те й робить, що запевнює читача, який же обмежений той Драгоманов у своїх поглядах.
    а загалом книга, при всій своїй позитивній спрямованості, не читабельна, тільки моє велике бажання її осилити і допомогло.
    Донців
  44. Redvisitor's Avatar
    Повідомлення написав(ла) Онаній
    Ред, ти знову відбираєш в людей право на власну думку (і, зокрема, на власне бачення виховного процесу), називаючи чужі переконання нісенцітницею.
    Я може просто погано виражаюсь. Людей я сприймаю такими якими вони э, можу сказати людин1 свою думку, але переконувати в чомусь, що на мою думку правильно, я н1коли не буду.
    Оновлено 05.01.2011 о 12:54:09 від Redvisitor
  45. Лілія Зоряне Небо's Avatar
    Донець? Майже як наш Тарас Атон в нього - Дунець Може, то й наш Атон москаль ? Хі-хі
  46. ssTAss's Avatar
    Вообще-то он сам москаль.
    шо курили?
    ось з біографії
    Народився Дмитро Донцов 17 (29) серпня 1883 року в місті Мелітополі у Південній Україні в старій козацькій родині, що походила зі Слобожанщини. У родинному колі він отримує початкове "українське виховання".
    а ось слова самого пана Дмитра (з листа до Маланюка)
    "Українця з мене зробили: Гоголь, Шевченко, Куліш і Стороженко, яких я знаю з того часу, як навчився читати, цебто від 6 років життя (батько мав їх в бібліотеці).

    Родився я в Таврії, де і провів перші 17 літ життя, в країні, яку можна назвати нашою Америкою, етнографічною мішаниною з Українців, Поляків, Жидів, Болгарів, Німців, Греків, Турків і Росіян. Звідки російські впливи? Одинокі російські впливи могли б іти від товарищів-жидів в реальній школі. І я короткий час належав до гуртка самоосвіти, але хутко його покинув, бо одна колежанка мала паскудний гачкуватий ніс, а другий колєґа завжди цибулею пахнів. З дитинства (мав велику бібліотеку до розпорядження) кохався в літературі заграничній, яку – в рос(ійських) перекладах ковтав з "Истор(ического) Вєстника”, або з перекладів. Вже маючи 14 літ знав Гюго, Дікенса, Понсон де Терайля, Жаколіо, Ксав’є де Метра, автора "Вокамболя”, Ґете, Шілєра, Сервантеса, Мопасана. Родина теж була "таврійська”, цебто мішана, дід до кінця життя не навчився по-російськи, мати називалася Франціска (Франя), тітка – Поліна, їх вітчим був німець-колоніст, оповідала мати, що прабабка моя була італійка. Змалку пригадую як в тумані читала мати на голос – під страшний регіт присутніх – "Не в добрий час” Стороженка або Гоголя. Звідки говорить Д(орошен)ко про російські впливи у мене? Мав дядька майора (що бився в 1855 р. на Кавказі), який з традиціями "штоса” і "гусар на саблю опіраясь” – мав майже комплєт видатних французьких письменників, який я в цілости перечитав. Де тут російські впливи? В подвіррю мого батька, одну з кам’яниць винаймала у нього одна шкоцька родина (Віннінгів), він був, що копав артезянські колодці. Моєми приятелями дитинства були Гарри, Джім, Лізей, Кейт, Джен, в віці від 3-х до 14 літ. Звідки ж у мене якісь російські впливи?

    Що я не був в 1908 р. тим, що тепер? Певно еволюція в мене була, але дві засадничі речі (від котрих решта – "приложиться”) були у мене завше: ворожість до російської суспільности, не тільки до царату, і підкреслення потреби боротьби, а не угоди з нею, ну і відповідний тон... (–) Чому Д(орошен)ко не назове Макіявеля, Муссоліні, Сореля, Ніцше?”
    P.S. прадід пана Дмитра мав прізвище Донець.
  47. Онаній's Avatar
    Ред, ти знову відбираєш в людей право на власну думку (і, зокрема, на власне бачення виховного процесу), називаючи чужі переконання нісенцітницею.
  48. Redvisitor's Avatar
    Повідомлення написав(ла) Онаній
    Ред, що це взагалі за фраза: "Мислити треба так-то і так-то"? Мислить людина відповідно до свого світобачення і не варто змушувати всіх мислити в певному ключі.
    Аль, для мене Донцов - не москаль, і навіть не росіянин, тому що визначальним чинником приналежності до певної нації вважаю самовизначення, а не біологію.
    В загалом рахую так само, але довол1 часто батьки просто не дають можливост1 зробити цей виб1р, втовкмачуючи р1зн1 н1сен1тниц1. Правда того хто хоче розвиватись не спинить н1яке виховання батьк1в.
  49. Онаній's Avatar
    Ред, що це взагалі за фраза: "Мислити треба так-то і так-то"? Мислить людина відповідно до свого світобачення і не варто змушувати всіх мислити в певному ключі.
    Аль, для мене Донцов - не москаль, і навіть не росіянин, тому що визначальним чинником приналежності до певної нації вважаю самовизначення, а не біологію.
  50. Al1's Avatar
    Вообще-то он сам москаль. И уж точно не Донцив, а Донцов...
  51. Redvisitor's Avatar
    Ну 1 що ? Патр1отизм в межах держави, за таким принципом, також сприяэ п1двищенню р1вня життя всього населення. Мислити треба космопол1тично, але нажаль в людин1 закладенн1 тваринн1 1нстинкти 1 вона завжди буде захищати свою маленьку зграю.
  52. Станіслав's Avatar
    Повідомлення написав(ла) ggg1089
    Сумніваюсь, що кожний варіант складає 1/8 частину від загальної кількості. Думаю, що політиків з першої групи насправді може бути навіть менше ніж 1/10. Тим більше, враховуючи те, що більшість політиків "псують репутацію" першим.
    Якщо спиратись тільки на чесність, то в ідеалі по твоїй теорії такий політиків має бути половина. Справа в тому, що 1/8 для кожного варіанту підходить в тому випадку, якщо вважати, що ймовірність наявності тої чи іншої якості (професійність, рішучість, чесність) 50%, причому для всіх трьох критеріїв одинакова. Коротше кажучи, наприклад професійних і непрофесійних 50/50. Але насправді то воно не так. Чесних може бути 30%, а може бути і менше...
    Я теж так вважаю. Просто дійсно важко психологію вміщати в математичні рамки. Але потрібно.
    Тобто, ця теорія що потребує доопрацювання. Але напрямок досліджень заданий вірно.

    А що таке дистильоване раціо?
  53. ggg1089's Avatar
    Повідомлення написав(ла) Лілія Зоряне Небо
    Дистильоване раціо
    Ще такий термін не чув
  54. Лілія Зоряне Небо's Avatar
    Дистильоване раціо а й, навіть, так не назвеш
  55. ggg1089's Avatar
    В даному випадку було використане абстрагування, і його продуктом є класифікація. Питання тільки який чином звичайній людині, хай навіть з доступом в інтернет, оцінювати політиків по наведених критерія. Можна з певною точністю зробити таку оцінку, після діялності політиків, але...

    На рахунок відсотків, трохи не згоден. Сумніваюсь, що кожний варіант складає 1/8 частину від загальної кількості. Думаю, що політиків з першої групи насправді може бути навіть менше ніж 1/10. Тим більше, враховуючи те, що більшість політиків "псують репутацію" першим.
    Якщо спиратись тільки на чесність, то в ідеалі по твоїй теорії такий політиків має бути половина. Справа в тому, що 1/8 для кожного варінту підходить в тому випадку, якщо вважати, що ймовірність наявності тої чи іншої якості (професійність, рішучість, чесність) 50%, причому для всіх трьох критеріїв одинакова. Коротше кажучи, наприклад професійних і непрофесійних 50/50. Але насправді то воно не так. Чесних може бути 30%, а може бути і менше...
  56. Станіслав's Avatar
    Але для того, щоб розбиратись в закономірностях соціально-економічного розвитку класифікувати людей таки доведеться.
  57. Rika's Avatar
    Повідомлення написав(ла) Онаній
    не люблю класифікацій людей. люди - це люди, а не типажі...
    ___
  58. Станіслав's Avatar
    Да. Автор - я.
  59. Al1's Avatar
    Это Вы сами писали?
  60. Станіслав's Avatar
    Отже, чисельність будь-якої з восьми груп політиків (в т. ч. першої) становить 12,5%, що не дуже відрізняється від показника 10%. Але все ж таки різниця є. Чому? Є різні пояснення:
     Генрі Кіссінджер не проводив точних статистичних досліджень, а просто назвав орієнтовну цифру, виходячи з досвіду своєї діяльності і тому розбіжність між 10% і 12,5% є прийнятною.
     Оскільки «влада розбещує, а абсолютна влада розбещує абсолютно», то така якість політика як чесність має тенденцію до деградації і тому 12,5% зменшуються до 10%.
     Абсолютної присутності або відсутності чесності, професійності і рішучості не існує, мова йде про певний рівень чесності, професійності і рішучості, математичне визначення якого є складним питанням. Взагалі, вміщувати психологію в математичні рамки – це можливо і потрібно, але далеко не так просто; тому очевидно, що ця теорія буде доопрацьована.

    Таким чином приймаємо, що придатними до управління державою є 10 – 12,5% політиків. Натомість інші 87,5 – 90% політиків через свою діяльність надають слову «політик» негативного значення й відтак псують репутацію тим 10 – 12,5% політиків, яким в достатній мірі притаманні чесність, професійність і рішучість.
    Виникає наступне питання: «Який критерій є найважливішим, найбільш пріоритетним – чесність, професійність чи рішучість?». З одного боку, важливими є усі три критерії, але все ж таки чесність має більший пріоритет. Чесність має більший пріоритет над професійністю і рішучістю, оскільки:
     Чесність або її відсутність є глибинною психологічною якістю, внутрішнім спонукальним чинником; професійність і рішучість – це інструменти в руках чесності або нечесності.
     Не дуже професійні люди можуть стати професійними порівняно легко – треба лиш пройти відповідне навчання (чого не скажеш про набуття моральних орієнтирів). Натомість нечесні професійні урядовці будуть професійно розкрадати національне багатство і так само професійно придушувати опозиційність.
     Рішучість – це незламна воля до втілення в життя тієї політики, яка вважається правильною. Нечесні люди вважають правильним те, що ним не є. Тому в такому разі рішучість – це гірше аніж нерішучість.
  61. Станіслав's Avatar
    Повідомлення написав(ла) Roxie
    Ти бачив в Україні політика, який дбає про Україну? Є такі, не буду сперечатись, проте такі політики зараз далеко від влади...
    Загалом зрозуміло... Але якщо політик що при владі не дбає про Україну (або "дбає" лише показово або/і безсистемно), то його більше не оберуть. А оберуть рано чи пізно того хто дбає про Україну і зараз поки не при владі. Хотілося звичайно щоб рано аніж пізно...
  62. Roxie's Avatar
    Завдяки цим заходам (по усьому електротранспорту) :

    1. Українська економіка потребуватиме меншої кількості нафти й газу й відтак це позитивно вплине на зовнішній торгівельний баланс нашої держави. Як наслідок – на курс гривні.
    2. Через менший тариф на проїзд збільшиться купівельна спроможність населення.
    3. Збільшиться кількість робочих місць на заводах, які виробляють електротранспорт.
    4. Економіка стане міцнішою і буде більше можливостей для збільшення соціальних виплат.
    Ти бачив в Україні політика, який дбає про Україну? Є такі, не буду сперечатись, проте такі політики зараз далеко від влади... Ті хто мають владу і можливість щось зробити - все роблять виключно для себе )) І так не лише в державному секторі... Кожен директор хоче отримати від свого підприємства НАДприбутки, тим самим економлячи на зарплаті працівників, на інноваціях, на безпеці праці і т.д..
  63. ki773n's Avatar
    ага, їм легше назвати заоблачну цифру споживання, перевести всіх на режим економії, чим чимось зайнятися насправді.
  64. ki773n's Avatar
    погоджуюсь, треба підтримувати розвиток електротранспорту по містах, бо це, насамперед, екологічночистий вид транспорту, та й куда зручнищій і приємнищій ніж душні, смердючі з ранку перегаром машрутки.
  65. Станіслав's Avatar
    Щодо жлобіювання маршруток - то є таке безперечно. Але ж бензин і газ дорожчатимуть і масовий перехід на електротранспорт буде просто вимушеним. Можливо в 2011 чи 2012 році.
    А щодо курсу гривні і її купівельної спроможності - це звичайно різні речі, але тісно взаємопов'язані.
  66. Rona's Avatar
    песиміст - то добре проінформований оптиміст ))
  67. ssTAss's Avatar
    за тролейбуси погоджуюсь цілком і повністю...
    але є одне але, всі так звані "маршрутки" працюють на певних людей - депутатів, міліції чи високопосадовців, невже Ви думаєте, що вони от так просто віддадуть ласий шмат? будуть різними способами блокувати розвиток електротранспорту (так як він є державним, а не їхнім)...
    що до скасування експорту е/е, то не зовсім згідний.. коли є надлишок в виробництві, то його "на запас" не покладеш... крім того, багато е/с працюють далеко не на повну потужність.. мовчу вже про розвиток АЕС, хоча це є найбільш екологічний і ефективний спосіб виробництва..
    і про "курс гривні" можна довго сперечатись... потрібно не високий курс, а найбільша купівельна спроможність однієї гривні і підвищення відсотку заробітної плати простого робітника в собівартості товару (послуги)... а це вже речі трошки складніші, ніж просто замінити газ електрикою

    а в цілому слушні думки, от тільки чи комусь то треба? (чого став таким песимістом? сам дивуюсь)